Top Výlet

Raz jeden krásny deň, sme išli na výlet do mincovne. Bolo tam pekne. Všetci sme pozerali na tie nádhery sveta ( mince ) 😀, ale nie ozaj bolo tam fajn, no najviac sme sa tešili do Európy, kde sme mali ísť na nákupy. Keď sme tam prišli, pani učiteľka nám oznámila, že sme už tu a, že si máme niečo zobrať na jedenie a na pitie, no moja najlepšia kamarátka navrhla, že zoberie fľašu vody. Tak ja som súhlasila ,že môže. Keď sme už prišli do nákupného centra išli sme k dámskemu oblečeniu. Vyberali si všelijaké tričká skúšali to asi 2 hodiny a ani jedno sa im nepáčilo. Diana tam bola najdlhšie. Všetci sme na ňu čakali. Ja som bola už veľmi hladná  tak som ich volala, aby sme sa išli najesť. No už aj oni boli tak sme našli mini-reštauráciu. Keď sme dojedli tak sme sa stretli pri vchode do obchodného centra a čakali na autobus a išli sme domov. Bol to pekný výlet, pretože sme boli všetci spolu 😘.

Komentáre

Obľúbené príspevky